onsdag 16 december 2009

Julkort


Här kommer ett julkort som jag gjort åt Antons dagmamma. Vi har tillsammans köpt en stor blomkorg också och jag lovade fixa kortet. Det var riktigt roligt att pyssla igen, eftersom det blivit ganska sällan en längre tid och mest kort.

Men nu har jag äntligen fått köpt mera scrapalbum, vanliga album och scrappingmaterial är beställt. Jag har 2,5 vecka jullov, så då ska jag satsa på att scrappa. Ligger ganska långt efter...Hoppas bara Ifolor har blligt snart, så jag får beställt mera foton också!

Roligt att du kikade in!!

5 kommentarer:

Pyzzlan sa...

Vilket fint kort! Jag tycker precis att jag fått reklam från Ifolor att de har billiga foton nu. Skönt med långledigt. Ser fram emot mycket nytt i bloggen :-)

Heidi Backman sa...

Fint kort! :o) Extrafilm har ju alltid 0,09€/foto

ZozzosLiv sa...

Fin fint kort!!! ;-)

Kram

Clarissa sa...

R. blir säkert glad över ditt vackra kort!
Oj, vad skönt med jullov, visst.
Ha det så bra.
God jul!

Karina sa...

Pyzzlan: Kollade deras hemsida, men det var nog ännu 0,19c. Men hoppas de snart har billigt. Har nog en del foton på skrivbordet ännu...

Heidi: Har aldrig testat därifrån då många tycker att de är så glansiga!

Clarissa: Jo, R blev jätte glad idag. Ska bli SÅ skönt med jullov. Får du ha lika länge som skolorna säkert? Har varit dålig på att kika in i din blogg. Kikade in igår, men det var så mycket nytt så jag hann inte med att kommentera!!
God Jul till dej också!!

Tack för era kommentarer!