torsdag 17 december 2009

Julkort x4


Det var så roligt att göra julkort, så jag passade på att göra åt mina arbetskollegor på min avdelning också. Vi brukar varje år komma ihåg varandra med en liten julklapp också. Jag hade beställt ett papper där det var fyra rutor, två vinröda med motiv och två grönrutiga. Så de vinröda var ganska enkla att göra, jag limmade bara upp dem på ett styvare vitt papper som blev ram runt och piggade upp lite. Samt lite annat pynt.

De grönrutiga lade jag en grön bakgrund på och en röd remsa över. Satt länge och funderade att de var lite väl stilrena och tomma, så jag fyllde på med lite hjärtan i filt.


Hoppas kollegorna kommer att gilla dem. :o)

Roligt att du kikade in. Kommentera gärna!

3 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Jag tror säkert att kollegorna blir glada! Jättefina kort!

Pyzzlan sa...

Jag tror också att korten helt garanterat blir uppskattade! Härliga papper du har hittat att jobba med.

Heidi Backman sa...

Snygga stilrena kort! :o)