tisdag 23 mars 2010

Tack-kort & bloggcandy

Jag är känd för att vara ute i god tid med det mesta. Så jag har redan scrappat ett tack-kort åt Antons dagmamma, tills han kommer att vara sista dagen där. Ska hitta på nån fin present också, men den har jag inte fixat ännu ;o)

Kortet blev ganska enkelt, men våraktigt och i pigga färger. Vi har verkligen tyckt om Antons dagmamma och han har haft det så bra där, så det kommer att bli sorgligt att sluta för oss alla!!!

Idag fick jag ett trevligt paket i postlådan. För en tid sedan var jag med i en utlottning av bloggcandy hos en nystartad scrappingbutik Kreatina. Jag blev SÅ glad då jag fick höra att jag vunnit. Jag som verkligen behöver nåt nytt!!! Det var många fina dekorationer och en del papper. Dekorationerna tyckte jag jätte mycket om. Pappren är kanske inte såna papper jag skulle välja, alla var nästan från graphic 45, men jag kommer säkert att få användning för dem. Roligt med nya utmaningar!!

Här kommer lite bilder av det jag fick:


Ha det så bra i det härliga vårvädret vi får njuta av!!! :o)

Ps. Har tyvärr problem att få öppnat bilderna när man klickar på dem. Hinner inte fixa det just nu. Ni måste förstora själva netsidan om ni vill ta en närmare titt. Hinner fixa det senare ikväll.

5 kommentarer:

Ankicharlottas bloggochscrap sa...

Jättefint kort!
Grattis till vinsten! Jättehärliga dekos och papper! :)

Clarissa sa...

Dagmamman får ett vackert kort. Ja, jag förstår nog bra, att ni har varit nöjda med henne.
Grattis till vinsten! Du fick ja massor av saker :O

Pyzzlan sa...

Grattis ännu en gång till den härliga vinsten! Alltid lika roligt att öppna ett paket med scrapgrejer. Jättefint kort du har gjort också.

ZozzosLiv sa...

Grattis ti vinstin!!
Jättefint kort:-)
Du liever i spännand tider nu framuvi...:-) Snart har du biebis i famnin...Visst va e i maj? Kraam

Karina sa...

Zozzo: Tack! Jo, det var riktigt sista maj (31.5), så jag räknar som bäst ner mina arbetsdagar ;o) Sedan är det inte långt kvar efter det heller...väntar med spänning!!