tisdag 16 mars 2010

Bästa kusiner


Jag har varit hemma med Anton i 2 dagar nu när han är sjuk. Vanligtvis brukar pappa i huset vara hemma då, för det är så svårt att få vikarie på mitt jobb. Men denna gång prickade vi såklart in det då han är på montering i södra Finland hela veckan. Som tur är blev han inte så sjuk och har varit feberfri idag, bara hosta och snuva kvar. Men vi har hållit oss inomhus för säkerhets skull, så då har jag passat på att scrappa lite. Imorgon blir det jobbet igen, men Anton får åka och vila upp sej ännu 2 dagar hos mommo & moffa, sedan är vi ju lediga på fredag som vanligt.

Jag har verkligen brist på både material och foton nu. Men jag hittade ett gulligt foto av Anton och hans kusin och bestämde mej för att dokumentera deras härliga relation. Limmade upp ett hjärta på det stjärniga pappret och klippte ut robot-pappret och lade över. Piffade upp med lite pärlor och blommor och så klart lite journaling.

Är så sjuk på att beställa mera material nu, så det finns tills jag ska börja vara hemma på mammaledigt och har tid att scrappa. Men vi har haft otur med en massa räkningar här i början av året och jag har ju mindre lön nu när jag är ledig en dag i veckan...så det går liksom jämnt ut. Men vetja jag måste hitta mej nån extra slant och köpa lite nytt ;o)

Roligt att du kikade in och ännu roligare om du lämnar en kommentar!!


3 kommentarer:

Pyzzlan sa...

Vilken gullig LO! Snygga färger också. Stjärnpappret i bottnen är jätteläckert. Jag skrattar när jag läser att du skall ha scraptid när du blir mammaledig :-) Jag tror precis tvärt om - att det kommer att ta en evighet innan man får någon scraptid då. Hoppas Anton kryar på sig snart. Sköt om er!

Karina sa...

Pyzzlan: Jag syftar nog på den där månaden FÖRE babyn kommer. Sedan tror jag nog det kommer att bli svårt att få nån tid för scrapping!!!

Heidi Backman sa...

Vilken fin LO! :o) Du kommer säkert att ha tid att scrappa sen också, själv tyckte jag att jag fick massor med tid att scrappa sedan 2:an föddes. Dom bara sover och äter första tiden. :o)