söndag 14 mars 2010

Grattis en kille


Här kommer ett kort jag knåpat ihop i helgen. Våra familjebekanta har fått en kille i fredags. Blev ett ganska enkelt kort. Men det var lite lättare att göra än flickkortet ;o) Hittade några papper som jag inte fått nån använing för som jag tyckte passade bra till detta kort.

Anton tjatade hela långa dagen om vi skulle fara och hälsa på dem. :o) Svårt för honom att förstå att man inte kan åka genast! Vi ska hoppas att vi hålls friska, så kanske vi kan åka hem och hälsa på dem nästa helg.

Det har varit otroligt vackert väder denna helg. Vi har varit ute stor del av dagarna och njutit av den vackara solen. Hoppas det fortsätter så här!!

Kommentera gärna om du kikat in!!



5 kommentarer:

Pyzzlan sa...

Jättegulligt kort! Jag har också ett kort med samma tema på gång - och jag tror det är samma mottagare också :-)Alltid lika roligt när ett nytt liv kommit till världen.

Karina sa...

Pyzzlan: Jasså,känner du dem också...Nina å Jan?? Roligt med nya liv, verkligen!! :o)
Ha det bra!

Miss Goldie sa...

Jättesött kort som passar bra till en liten pojke!

Pyzzlan sa...

Jodå, Nina och jag är kolleger. Ha det bra du också och sköt om magen!!

Jessica sa...

Jag har kikat in!! ;) Det brukar jag allt som oftast o njuta av dina fina alster :)