söndag 7 mars 2010

Vinter kille -10


Jag har verkligen haft en scrapping-svacka nu i över 1mån. Jag har egentligen inte haft så mycke foton att scrappa heller, eftersom jag scrappade ganska mycket under jullovet. Nu har vi haft sportlov och jag tyckte att jag iaf. kunde göra 1 LO!!!

Jag printade ut ett vinter foto av Anton och beslöt att dokumentera den underbara vinter vi haft i år. Hans halare går i vit & svart med lite grönt (mintgrönt) i, så jag beslöt att låta hela LO´n gå i dessa färger. Jag började med den igår och just när jag gjort alla pearl maker pärlor runt fotot (det sista jag hade kvar), slänger Anton som sitter bredvid mej och ritar, ett papper över hela LO´n och allt smetas ut!!!! Jag visste ju att det gick i misstag....men jag blev både arg och lessen...och med alla dessa hormoner i kroppen, började jag gråta!!! Stackaren förstod ju inget och blev lessen han också, men vi redde upp det sedan och nu på förmiddagen har jag gjort om fotomattan + fotot som blev totalt förstört. Han ville nog komma och sitta med mej idag också, men idag var han väldigt noga med att inte störa mej!! :o)


Skulle behöva uppdatera mitt material förråd nu också samt lite foton. Hoppeligen har jag mycket tid för scrapping sedan då jag blir mammaledig, förutsatt att jag får må bra.


Roligt att du kikade in i min blogg och lämna gärna en kommentar!!


3 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Härlig LO Karina!!Fint matchat och härligt med de utklippta gubbarna...:-D
Roligt att se dig igår!!Kram

Pyzzlan sa...

Vilken härlig vinter Lo. Anton ser ut att trivas av leendet att döma. Kanske vi får ordna en baby-scrapträff för att få litet tid att scrappa :-) Ha en skön söndag!

Clarissa sa...

En härlig LO! Det har verkligen varit en underbar vinter och Anton har "byggt" så fina snögubbar ser jag!
Oj, vilken rörande berättelse om ert pysslande ♥
Ha det så bra.