tisdag 8 februari 2011

"nyfödd"

Ja, det har verkligen varit tyst här i min blogg en längre tid nu. Jag kan inte skylla på att jag inte har tid, för det finns nog bara jag tar mej tid. Men det är kanske inspirationen och orken som har varit orsaken + att jag borde få mera material.


Men så igår blev jag mitt i allt inspirerad av en vän som skrev på FB att hon scrappade. Så jag tänkte, nu jäklar ska jag ocskå!! Anton var på klubben å Alex sov ute i vagnen.


Jag kan inte säga att det blev nån höjdar LO och jag kände mej som en totalt nybörjare. Men en LO blev det iaf. och här kommer den.




Hoppas verkligen jag kommer igång med min scrapping nu igen. Det var SÅ roligt och jag har mycket att scrappa om!!

Roligt att du kikade in!! :o)




1 kommentar:

Miss Goldie sa...

Roligt att du också fick scrapinspiration! Underbara foton! Gillar upplägget på LO:n, det är lite annorlunda än vad man brukar se. Snyggt!