måndag 14 februari 2011

{ syskonkärlek }

Helgen har bjudit på kallt väder igen, alldeles för kallt för att vara utomhus nån längre stund. Så det blev faktiskt lite scrapping i helgen :o)


Det blev en enkel LO där killarnas tröjor fick bestämma färgen på LO´n. En journaling ruta gömmer sej under det blommiga pappret och där har jag skrivit om barnens första anknytning.


Nu har jag bara väldigt svårt att bestämma mej vems denna LO är....hm, hur gör ni andra med syskon?? Scrappar ni samma foton flera gånger?


Har ni annars bra tips att komma med när det gäller att beställa material nu. Jag har inte beställt på LÄNGE och har verkligen inte koll på utbud, priser osv. Men en beställning börjar bli ett måste nu!!!

Roligt att du kikade in!!! :o)


3 kommentarer:

SaraG sa...

Fina färger på denna LO :)

Clarissa sa...

Inspirationen har kommit tillbaka, det syns på alla sätt.
LO:n har härliga färger som harmoniserar fint. Enkelt och snyggt!

Heidi sa...

Fin LO! :o)
Det blir nog scrappat samma foton ibland till båda barnen, om det är något speciellt foto..
Jag har faktist inte heller beställt material nu på länge..har köpt det mesta från Kreatina, hon har fått in en hel del nytt nu :o)
Paperinauha och Hobbyrummet är också ett ställe varifrån jag brukar beställa.