måndag 14 november 2011

Min tutt & snutt

Denna LO gjorde jag för nån dag sedan, men jag har bara inte hunnit fota och lägga in den. Den handlar om Alex två favoriter, tutten och snutten (=gulletrasan).
Jag försökte följa en mall, men det blev nog en helt egen tolkning. Som jag tidigare konstaterat, redan då jag började scrappaför flera år sen, så har jag väldigt svårt att följa nån färdig mall. Varför vet jag inte, för det skulle ju vara så enkelt.
Jag valde att ha journaligen dold här och den finns under det stjärniga pappret där ett band hänger ner. Den ljusblåa cardstocken med vågiga kanter, tyckte jag var så fin. Köpte den i flera olika färger. Lite variation mot de raka kanterna. Det finns alltså inget papper under det, som det kanske ser ut på fotot. Det är ett bord ;o)



Som sagt, väldigt roligt att vara på G igen. Jag borde kanske passa på att scrappa lite sommarbilder nu snart innan snön kommer ;o)

Tack för att du kikade in!


Inga kommentarer: