tisdag 15 november 2011

Anton 4år

Denna LO skvallrar om hur långt efter jag är med min scrapping. För Anton fyllde ju inte 4 år i somras, utan 5. Men jag måste ta lite i taget. Jag tänkte varva med lite gamla och nya bilder när jag scrappar, så hoppas jag att jag snart är i kapp igen!!

Försökte vara ute och fota LO´n nu när solen ännu är framme, men det börjar bli den här tiden nu när det är svårt att få bra bilder. Men helheten syns ju iaf.


Annars inget speciellt med denna heller. Ville få med så många foton som möjligt och har en dold journaling under stjärnpappret.

Roligt att du kikade in!

2 kommentarer:

Anonym sa...

In o kikar :)) Jessica

http://encontraloen.blogspot.com.ar/ sa...

How did you get to be this good? Its amazing to see someone put so much passion into a subject. Im glad I came across this. Im glad I took the time to read on past the first paragraph. Youve got so much to say, so much to offer. I hope people realise this and look into your page.