måndag 5 december 2011

2 nya!!! :o)

Här kommer 2 nya LO´s. Som sagt ligger jag en aning efter i mitt scrappande och passade bl.a. på att scrappa om förra julen nu innan det är dax för en ny ;o)

Jul LO´n handlar om Anton. Har faktiskt hunnit scrappa en om Alex för länge sen ;o) Pappren hittade jag för en tid sen på vårt Martha möte när vi hade scrapbooking som tema. Helt underbara papper. Det var lite sol då jag fotade den idag, så det faller lite skuggor på den, men man ser ju helheten.


Sen var det dax för en sommar LO om Alex. Jisses, hann tänka tanken om man hade fler än 2 barn att scrappa om, då vet jag inte hur man skulle hinna!!!! Nåja, den blev ganska enkel. Pappret var ett sånt "färdigt" som det är svårt att scrappa. Ändå frestas jag att köpa dessa papper då de är så fina, att man aldrig lär sej. ;o) Rubriken blev jag inte riktigt nöjd med....ville ha ljusa bokstäver, men dessa försvann nästan på pappret, så jag var tvungen att rita konturer runt. Gillar 3D bokstäver bättre som ger mera liv i LO´n, dessa är så platta.

Roligt att du kikade in!!!



1 kommentar:

http://www.loleoen.blogspot.com sa...

Dude, please tell me that youre going to write more. I notice you havent written another blog for a while (Im just catching up myself). Your blog is just too important to be missed. Youve got so much to say, such knowledge about this subject it would be a shame to see this blog disappear. The internet needs you, man!