fredag 9 december 2011

Sommar 2011 & lite av Antons pyssel

Jag gjorde en LO för flera dagar sedan, men har bara glömt bort att blogga den. Ska också passa på att visa en del av Antons pyssel som han gjort.

Jag försökte för en gångs skull följa en mall som jag hittade på baksidan av bokstäver som jag köpt. Jag höll mej ganska bra till den och ändrade bara liiite ;o) Det runda fotot bl.a. men det passade ju perfekt in i den runda figuren på pappret. Först då jag började, så tyckte jag att det blev för många mönstrade papper och lite för brokigt med mönster och färger. Men under prosessen så förändrades den och jag blev riktigt nöjd.



 Anton tycker om att sitta och pyssla med mej. Det har han gjort i många år redan. Tänkte passa på att visa lite vad han pysslat med också :o) Han älskar att använda sej av alla olika material och papper jag har, fast riktigt allt får han ju inte använda dock ;o) Ljusstaken har han gjort i dagklubben. Visst är det roligt hur fina saker man kan tillverka av saker som annars skulle klassas som "köksavfall"!!?? Speciellt hjärtanen på ljusen var jätte fina tyckte jag, måste nog fråga tanterna var de köpt dem. Fast nu är klubben slut för denna tremin. Det blir julfest nu på tisdagen.



Roligt att du kikade in ochlämna gärna en kommentar!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart fin sommar LO!!
Å Anton fixar så fint han också :)

Design by Vretinger sa...

Hej, "ramlade" in hos dig, så mysigt du har det! Ville bara säga hej. vänligen Annika

http://inversioncredito.com/en-que-ahorrar/ sa...

Good luck getting people behind this one. Though you make some VERY fascinating points, youre going to have to do more than bring up a few things that may be different than what weve already heard. What are trying to say here? What do you want us to think? It seems like you cant really get behind a unique thought. Anyway, thats just my opinion.

http://www.zetaonline.com.ar/2013/05/consejos-para-usar-whatsapp.html sa...

I think youve made some truly interesting points. Not too many people would actually think about this the way you just did. Im really impressed that theres so much about this subject thats been uncovered and you did it so well, with so much class. Good one you, man! Really great stuff here.