lördag 21 mars 2009

Drömmarnas värld

Här kommer dagens LO. Jag har sett så många som gjort så fina LO´s med papper i små rutor, så nu ville jag göra en egen. Detta blev min variant! =) Jag blev ganska nöjd. Bottenpappret är en "prickig" CS som jag tycker ger mera liv åt en LO än vanlig CS. Gillade nyansen på den blåa färgen. Jag lade dubbel fotomatta under fotot och försökte även stämpla en swirl i hörnet...men den misslyckades, så jag fick klä över den med blommor!! =) Märkte att det ska vara ganska slätt och jämnt där man ska stämpla, iaf. om man är nybörjare som mej.
Fotot är taget på morgonen på Antons 2års dag. Han hade fått sina paket och satt i soffan och kollade ut genom förstret. Redan då var han en funderare & drömmare och det är han fortfarande.

Kommentera gärna om du kikat in! Ha det bra!

4 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Blingswirlet som du har gjort är den gjord men pearl maker??Isåfall fan va duktigt gjort!!!:-)
Jätte fiin LO. Härliga färger o perfekt passande dekos!!:-)
Kraam

Karina sa...

Zozzo: Nope, den är inte gjord med Pearl maker!! Jag tycker jag bara klottar när jag ska använda pearl maker...Men de mörkblåa i på fotomattans hörn och i LO´ns alla 4 hörn, de har jag gjort med pearl maker. =)

Miss Goldie sa...

Jättefina färger och snyggt med fyrkanterna!

Clarissa sa...

Jättefin LO med ett gulligt foto på Anton! Snyggt med brunt och blått!