söndag 22 mars 2009

Vår killen

I detta härliga väder går det ju inte att undvika att få härliga vårkänslor!! Det smittade även av sej på mitt scrappande idag. Fotot är taget ifjol på våren och han sitter i bilen med sina solglasögon på. =)
Jag gillade verkligen de papper jag använt till denna LO, riktiga "kill-papper"!! =) Men de är ganska mörka, så jag lade en vit "prickig" CS som grund för att ljusa upp den. Jag valde att inte chalka de rivna kanterna mörka, för att få den lite ljusare istället. Jag utgick från en mall på pagemaps.com men ändrade den ganska mycket sist och slutligen.

Nu ska vi passa på att gå ut så länge vädret är fint. Anton var inte ut nå igår när han blivit snuvig och det blåste så kallt. Men jag var på en 1timmes promenad och lyckades skaffa mej en stooor skavsårsblåsa på hälen! *ajaj* Vi kan tyvärr inte fara på sim & lek ikväll...vill inte att han ska bli värre. Men hittills har vi varit alla gånger och fått vara friska, så jag ska inte klaga!

Kommentera gärna om du kikat in. Ha en fortsatt skön söndag i vårvädret!!

3 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Shit va häfti lo. Fräcka färger o cool kille:-) Vårfeelings...:-) Kramar

Ankicharlottas bloggochscrap sa...

superfin LO! Härliga färger och många fina papper!! :)

Clarissa sa...

En lite annorlunda stil har du den här gången! Fina häftiga färger, snyggt.
Jag är här på jakt efter inspiration:)