torsdag 31 december 2009

1:a snön -09


Här kommer en LO jag gjorde igår. Svårt att hinna fota dem samma dag och idag somnade jag bredvid Anton då han skulle vila middag. När vi vaknade hade ju det bästa ljuset där ute redan varit. Så dagens foto av LO´n blev inte så bra...blev frusen i händerna och blixten slapp lite för mycket åt ena sidan...men den syns ju iaf. ;o)

Denna handlar alltså om 1:a snön som kom i november. Alltid lika kul!! Runt fotona har jag duttat en pearlmaker som jag sällan tycker jag får att passa in. Den blir lite genomskinlig och glittrig. Men här passade den ju bra. Snögubben har jag klippt ut från ett foto och satt fast med 3D kuddar.

Roligt att jobba med lite "färdiga papper" nu när jag känner mej lite ringrostig. Men snart ska jag nog ta mej an lite andra papper också!

Jag vill också passa på att säga:


GOTT NYTT ÅR TILL ALLA!!!!


3 kommentarer:

Pyzzlan sa...

Vilken fin vinter LO! Härligt papper och passande detaljer. Fina foton också!

Gott Nytt År!

Anonym sa...

Vilket härligt vintrigt foto och LO.Både pappret och detaljerna är så passliga och glimten i ögat på gossen ser man att han trivs.
Moster B. (fel moster)

ZozzosLiv sa...

Härlig vinter LO!! Myys myys!! Cool snögubbe ni gjort!!Gott nytt år!! :-)