lördag 2 januari 2010

Julstök -09


Jag passar på att fortsätta med julen och har gjort en LO om lite förberedelser inför julen. Denna gång ville jag jobba med flera papper och inte "färdiga". Hittade bl.a. en papperspåse i mina gömmor, där det stod god jul och ett hjärta tryckt på. Det klippte jag ut och använde som dekoration. Grönt och rött är för mej julfärger, så jag försökte få LO´n att gå i de färgerna + lite turkosblå som Anton har på tröjorna.

Oftast är själva charmen med jul alla förberedelser, så som pepparkaksbak och allt pyntande. Vilket Anton gladeligen varit med och hjälpt till med. Han var så stolt då vi dagen efter hälsade på mommo å moffa och han fick ge pepparkakor åt dem som han själv bakat. Att klä granen var också roligt, även om allt hamnade som ett bälte runt granen i hans höjd. =)

Kul att du kikade in. Kommentera gärna!!

3 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Ååh vilken mysig LO...:-) Anton sit så snäll o beskedlig ut..Ser ut att vara en ängel som är väluppfostrad...:-) Mina je ju två vildbasarer...Men di ha börja logn nier se nu...:-D Sköit åm är!!
Kraamar

Pyzzlan sa...

Vilket flyt du har med scrappandet nu! Vilken mysig LO! Fina färger och härliga foton.

Anonym sa...

Den här var jättefin!! Jessica