måndag 4 januari 2010

Höstskoj


Dax för lite höstbilder att bli scrappade. Två av Antons favorit sysselsättningar på gården är att leka i sandlådan och gunga.

Först hade jag lite svårt att hitta några "höstaktiga" papper, men jag hittade till slut några i mina gömmor. Jag var lite skeptisk till att blanda brunt och blått, men jag blev ganska nöjd. Jag lade till lite blommor, knappar och pärlor.

Verkligen roligt att ha lite mera tid för scrapping nu igen. Jag är ledig ännu denna vecka, så jag hoppas på flera LO´s ännu innan vardagen kallar igen.

Ha det bra i kylan!

5 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Jättesnyggt upplägg på LO:n, lite ovanligt på nåt sätt. Färgerna passar också fint ihop.

Pyzzlan sa...

Härligt höstiga bilder. Tycker du har matchat färgerna i fotona bra med pappren. Lyckans dig som får vara ledig. Hoppas du hinner scrappa litet ännu :-)

ZozzosLiv sa...

Fin fin LO...Heftigt komponera me pappren!! Jätte fint upplägg...Jaa bra jobbat!:-D
Du har bra flow nu!!:-)
Kraam

Clarissa sa...

Båda är lika fina, både Höstskoj och Julstök -09. Jag tror att det var bra att ha en paus med scrappandet. Dina LO:s blir bara bättre och bättre. Annars — brunt och blått matchar bra tillsammans!
Sköt om dig!

Heidi Backman sa...

Snyggt! Du har hittat papper som passar precis till fotot! :o)