tisdag 5 januari 2010

Power Park


Här kommer en sommar LO mitt i all snö. Jag har lite sommarfoton kvar som borde scrappas ännu. Den här handlar som sagt om när vi var till Power Park en hel dag i juli. Vi hade otroligt vackert och varmt väder och barnen njöt av att få åka i alla karuseller. Det var lite svårt att få fotograferat från alla karuseller och många åkte jag ju själv med i (läs, min sambo är inte så bra på att fota). Men det var en rolig upplevelse för Anton och genast vi vaknade nästa dag frågade han om vi skulle åka dit den dagen också!!?? ;o) Frågar man vad han drömt om på natten, kan han ännu svara "karusellerna".

Jag ville få med så många foton som möjligt + en journaling och jag tyckte att jag lyckades ganska bra. Nere på pappret fanns det swirls (heter det så??) färdigt och jag stämplade lite mera uppe i hörnen. Så mycket mera dekorationer än en remsa med fjärilar och lite blommor och pärlor, hade det inte rum.

Nästan så man börjar längta till värmen nu i denna köld. -20är lite i överkant i mitt tycke. Anton har länge varit så lessen på att det inte går att göra snöbollar och snögubbar där ute!!

Roligt att du tittade in och skriv gärna ner en kommentar, alltid roligt att läsa!!
Ps. fotot blev inte det bästa av LO´n idag. Men jag höll på att frysa tassarna va mej där ute, så jag fick inte så många foton tagna. Pappret är i verkligheten mera lime-grönt!

5 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Åååh, vad somrig och härlig! Fint med den gröna färgen! Man börjar verkligen längta till sommaren!

Pyzzlan sa...

Härliga somriga färger! Sommaren känns nog långt borta just nu :-) Roligt med så mycket scrapping nu. Hoppas inspirationen håller i sig.

ZozzosLiv sa...

Härlig LO men fina foton!!En värmande känsla fick man av den!!:-) Kraam

Heidi Backman sa...

Härligt somrig Lo! Du lyckades bra med att få in så många foton samtidigt så man ser helheten bättre! :o) Jag gillar själv att göra LO´s med många foton.

Anonym sa...

Du har verkligen lagat jättefina LO´n här på senast! Kram Jessica