onsdag 6 januari 2010

sim & lek


Känner mej verkligen inspirerad att scrappa nu och här kommer en LO som handlar om sim&lek som vi gått på sedan Anton var 3mån. Även här ville jag få med många foton och även journaling, som är döljd bakom pappret med bollar/cirklar på. Vi har gått 7 kurser nu och jag tror att jag tagit foton från varje kurs. Men det är alltid lika svårt att ta bilder där. Det är lite skum belysning, mörkt vatten och personerna är hela tiden i rörelse, med andra ord väldigt svårt att få lyckade foton. I den senaste kursen som slutade före jul, gjorde han väldiga framsteg. Han har alltid varit försiktig och vill att vi hela tiden håller i honom. Men under denna kurs började han själv åka med en flytdyna framför sej och sparka sej framåt, utan att någon håller i. Gissa om killen var stolt!!!! =)

Även här har jag testat att kombinera lite olika färger som jag inte kanske tycker passar helt perfekt ihop. Men det är roligt att tänja på gränserna ibland och få lite annorlunda resultat. Jag har också försökt använda dekorationer som jag inte använder så ofta, som bl.a. punchinella. Verkar vara ute med det just nu, tycker ingen har det längre på sina LO´s?!
Roligt att du kikar in och lämna gärna en kommentar!!

6 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Kul idé att placera det formskurna pappret lite på sidan, det blev snyggt! Punchinella har jag massor av också, men det är som du säger, nästan ingen som använder det just nu. Synd, för det är ju jättesnyggt!

Pyzzlan sa...

Verkligen lyckad färgkombination. Jag har själv svårt för punchinella, tycker det är ett så "kallt" material, men tycker du lyckats bra med att få in det i just lagom mängd.

Heidi Backman sa...

Snyggt! Gillar också Puncinella men när jag äntligen hade fått skaffat det så blev det "out" =D

ZozzosLiv sa...

Jätte JÄTTE fin LO!! Helt ljuvlig!!:-) Kram

Anonym sa...

Hej! Kolla i min blogg..du har fått en utmaning..så nu får du scrappa lite kaffe och te :) Kram

Anonym sa...

Jessica var det alltså som har en utmaning till dig!!