söndag 10 januari 2010

Jullovets 2 sista LO´s


Nu har jag inte scrappat på nån dag igen, måste ju göra nåt annat också. Här om dagen städade jag ut julen och höll endast på i 8h!!! Tror inte vi hade så städat till julen ens, men nu känns det bra att börja jobba igen.

Den första LO´n "Med glimten i ögat", där ville jag behålla det fina pappret så som det var. Kom på att klippa in fotot i den långa "rundeln" som sträcker sej över pappret. Fotomattan klippte jag själv till. Stämplen uppe på pappret kan jag i efterhand tycka att jag kunde ha lämnat bort. Det blev inte riktigt som jag tänkt mej.

Den andra LO´n "Sommar med kusinerna -09" fick också blir ganska enkel, eftersom pappret var ett sånt. Jag lade till en remsa I Love you, klippte ut lite hjärtan, blommor och knappar osv. Anton älskar verkligen sina kusiner och denna sommar hade de så roligt tillsammans.

Detta blir nog mina två sista LO´s under detta jullov. På eftermiddagen ska vi åka till mina föräldrar och systers familj kommer också dit och imorgon kallar vardagen och jobbet igen. Men det har verkligen varit roligt att ha mera tid att scrappa.

Ha det bra! Skriv gärna ner en kommentar om du kikar in!

3 kommentarer:

Pyzzlan sa...

Du har haft ett riktigt produktivt lov du :-) Båda två är fina, men Med glimten i ögat blir nog min favorit. Gillar färgerna, upplägget och temat på den. Ha en bra jobbstart imorgon!

ZozzosLiv sa...

Åååh så fina!!MEN glimten i ögat är ju bara föör underbar!!!Helt fantastisk!!Kram

Clarissa sa...

Glimten i ögat är så fin. Vackra färger och annars också. En av dina finaste LO:s.
Sommar med kusinerna: en solig varm stämning och en lyckad Lo!
Ha det så bra.