tisdag 6 mars 2012

Lite nytt

Jag passar på att lägga upp lite nytt. Det blir tyvärr inte scrappat så ofta som jag skulle vilja just nu. Jag kan inte skylla på brist på material och egentligen inte tid heller, men jag har kanske prioriterat annat just nu. Speciellt nu när våren knackar på dörren och det är nästan sol varje dag, så vill jag inte sitta inne.

Har iaf. gjort en vinter LO och den blev ganska enkel och stilren. Försökte mej på att stansa fast lite grejer och det var skoj. Nåt jag också skulle vilja prova på är att sy med maskin. Men det får bli en annan gång.

Sen hittade jag denna på alla hjärtans dag: http://allsorts.typepad.com/allsorts/2012/02/new-and-improved-a-printable-valentines-day-angel.html och blev ivrig att försöka göra en egen sån. Resultatet blev helt ok och det var roligt att pyssla nåt helt annat en gång.

Roligt att du kikade in!!



1 kommentar:

SaraG sa...

Längesen jag kikat in här, men det har ju kommit upp mycket nytt och fint! :)